Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBLIŃCU - Dodatek węglowy - możliwość składania wniosków drogą elektroniczną

Dodatek węglowy - możliwość składania wniosków drogą elektroniczną

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego można złożyć elektronicznie, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej e-PUAP. Wniosek należy wydrukować oraz wypełnić, następnie zeskanować. Zeskanowany wniosek powinien zostać osobno obarczony podpisem elektronicznym, można tego dokonać za pomocą Profilu Zaufanego korzystając ze strony www.gov.pl. Podpisany wniosek należy pobrać, a następnie przekazać za pomocą platformy ePUAP jako pismo skierowane na elektroniczną skrzynkę podawczą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lublińcu. Do prawidłowego złożenia wniosku o dodatek węglowy wymagane są dwa podpisy elektroniczne, osobny na wypełnionym wniosku oraz drugi na piśmie ogólnym przesyłanym do MOPS-u, w przeciwnym razie osoby będą wzywane do uzupełnienia brakującego podpisu.